Tuesday, August 04, 2009

Even terug in de tijd...

Hallo allemaal,

We zijn weer terug van de vakantie. Heerlijk!!! Ik zal daar later wat over posten incl. de verbouwing, maar we gaan eerst even terug in de tijd. Voor dat we op vakantie gingen, zijn we nog in de VS geweest. Daar wil ik dan ook eerst over hebben.

Nog even snel voor de vakantie moest ik een weekje naar de VS. Sabina wilde al een hele tijd weer eens mee, om weer eens in 'ons' Atlanta te gaan kijken en oude bekenden te ontmoeten. Nu is dat natuurlijk altijd lastig te organiseren. De kids moeten naar school en zwemles. Maar… deze trip viel precies in de vakantie van Scott en dus hebben we wat kunnen regelen met de oma's. Waar zouden we toch zijn zonder de oma's!

Sabina kon mij nu achterna vliegen. Ik ging maandag en Sabina kwam aan op woensdag en we vlogen samen terug op zaterdag. Maandag bij aankomst, het was een vrije dag voor Solvay ivm 4th of July, ben ik samen met mijn collega Hans Olthof bij collega Ken op de boot geweest op Lake Lanier! Dit is een groot meer ten noorden van Atlanta. Zoals jullie op de foto's zien, was dit geen straf. :-)

Woensdag middag kon ik Sabina zelf ophalen, we waren iets eerder klaar met de meetings. Vanaf de snelweg van het vliegveld naar het hotel, kwamen we langs 'onze' Starbucks en daar moesten we even heen natuurlijk! Even heerlijk een koffie buiten op het terras, alsof er niets veranderd was!

Mijn vergadering liepen tot en met donderdag, dus moest Sabina zichzelf een dagje vermaken. Dat ging prima, want ze werd op gehaald om een dagje te shoppen met Kiki. Ze heeft een heerlijke dag gehad met de nodige Starbucksen, outlet winkels. 's Avonds hebben we met z'n allen gegeten bij Tjeerd en Kiki thuis en dat was errug gezellig en werd zoals altijd weer laat. Nogmaals bedankt luitjes, het was onwijs gezellig.

Vrijdag moest ik werken tot en met de lunch. De lunch hebben we even genuttigd in waar anders, Applebee's en 's middags zijn we lekker aan het shoppen geweest in de buurt waar we vroeger woonden. 's Avonds hebben we gegeten met David en Charla. Ook dat was erg gezellig en het was of we nooit weg geweest waren. Zaterdag hebben we voor de verandering maar weer eens gewinkeld na het ontbijt bij Starbucks en met 2 koffers vol zijn we teruggekeerd naar Nederland. Niet echt een prettige terug vlucht met de turbulentie, maar toch was alles weer goed gegaan.

Het was heerlijk om weer even terug te zijn en laten we hopen dat het niet de laatste keer was.

1 comment:

Tjeerd en Kiki said...

Wij vonden het ook leuk om jullie weer te zien, al was een dagje wat kort :).